Ryanair „najgorszą krótkodystansową linią lotniczą”

fot.Ryanair 

Niskokosztowy przewożnik po raz szósty z rzędu został otrzymał tytuł najgorszej linii lotniczej na trasach krótkodystansowych według brytyjskich mediów. Ryanair uzyskał wynik klienta na poziomie 40%, w porównaniu z 63% dla easyJet.

 

Pasażerowie  Ryanaira dali linii lotniczej najniższą możliwą ocenę za wejście na pokład, komfort siedzenia, jedzenie i picie oraz środowisko kabiny. Został również sklasyfikowany znacznie gorzej niż jego główny rywal, easyJet.

Na negatywne opinie mogły mieć również wpływ problemy Ryanaira z kadrą pracowniczą i licznymi strajkami na terenie całej Europy, co przełożyło się na setki odwołanych lotów.

Pozostałe najgorsze linie lotnicze  na krótkim dystansie to linie lotnicze Thomas Cook Airlines (52%) i Wizz Air (54%), przewoźnik budżetowy głównie latający do Europy Środkowej i Wschodniej. Wizz Air był jedynym przewoźnikiem, który podzielił się dwugwiazdkową oceną obsługi klienta z Ryanairem. Mimo to Ryanair pozostaje sam w sobie jako najgorsza linia lotnicza.

(pras.)